søndag 31. juli 2011

Visum i box !

Den 26 Juli var jeg på den amerikanske ambassaden i Oslo for å søke visum. Der sto jeg i kø i ca 2 timer, og da det endelig var min tur sa hun dama i skranken: "800 kr takk?" .. å jeg bare: oh, i didn't know that.. i only have 300 kr" å hun dama: "than i can't give u ur visa" .. MEN heldigvis for meg var det en snill gutt som sto rett bak meg i køen som lånte meg 500 kr.. utrolig flaut egentlig. Ingen hadde fortalt meg at jeg skulle ta med meg 800 kr.. haha lol. menmen, uansett så fikk jeg visumet mitt i går og nå er alt i box :D


Etter jeg hadde vært på ambassaden gikk jeg å mamma ned i gatene å kikket. vi gikk rundt å kikket på alle husene som var ødelakt etter bomben, og vi gikk ned til domkirken å kikket på alle blomstene som var lagt utenfor.. mamma å jeg bestemte oss for å gå å kjøpe en blomsterbukett å legge ned.. det var helt sykt med blomster, det var blomster overalt i byen. Helt random plasser hadde folk lakt ned roser og bukketter, det var kjempe fint i byen.. 

Her er noen bilder fra oslo 26.07.11


Alle blomstene utenfor domkirken 

jeg legger blomster utenfor kirken..


Det var glass overALT 

<3


Utenfor Stortinget..
Folk hadde hengt blomster på nesten alle gjerdene i byen.. 
altså de gjerdene som poletiet hadde satt opp pågrunn av 
sperring rundt regjeringskvertalet..

Utenfor stortinget.. 
<3 UTØYA <3 
<3 OSLOVE <3

Etter mye gåing gikk jeg å mamma til universitetet å skrev i 
kondulanse protokollen.. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar