mandag 21. mars 2011

Informasjon

I går fikk jeg mail av en av lederne i rotary district 5230.
Hun gidde meg litt informasjon om hvor i California jeg skal bo etter sommeren.
Jeg skal bo Visalia, California, Visalia ligger i San Joaquin Valley som består av 150 000 innbyggere. 
Verts klubben min er Visalia Breakfast Rotary Club. Verts klubb er altså den rotary klubben som tar i mot utvekslingen min, og som på en måte har ansvar for meg. 
Jeg er 1 av 3 utvekslingstudenter som skal til Visalia Breakfast Club 2011/2012. 
Alle utvekslingsstudentene skal gå på forskjellige skoler. 
Jeg har ikke fått vite noe om skole eller verts familie enda,
men jeg skal skrive det så fort jeg får vite noe :)

          

                        -Veronika Broshaug




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar