tirsdag 22. mars 2011

Vertsfamilie!

Jeg har fått vertsfamilie, de bor i den sør-østlige siden av Visalia og der er det 120 000 innbyggere.
Visalia ligger mellom San Fransisco og Los Angeles, og det er ca 3 timer begge veier. De bor 2 timer fra kysten og 2 timer fra snøen !
Jeg skal gå på en Mount Whitney High School, og skolen starter Torsdag den 18 August. 

Familien består av: Karolina og Mark som da er mine vertsforeldre, de har 3 barn: Joshua (25), Kristopher (23) 
og Stephanie (22). 

I tilleg til huset deres i visalia, har de også et hus ved stranden og et hus oppi fjellene som er 40 min fra skianlegge.

Dette er huset deres :) 


Hvis det er noen som lurer på noe mer, er det bare til å spørre :) 


-Veronika Broshaug

6 kommentarer:

  1. Spennende Veronika. Godt å vite hvor du skal bo den første tiden.
    Hilsen Pappa

    SvarSlett
  2. syyykt misunnelig! jeg har googlet litt oppi nord der hvor det ser ut som jeg skal.. ikke i nærheten..
    tror jeg! haha :P

    SvarSlett
  3. åh, så kjekt:) nydeligt hus:) du må kosa deg kjempe masse! :)

    SvarSlett
  4. Herregud for et fint hus!!!! Ooog badebasseng :D Skal heldigvis til et hus med badebasseng jeg også... hehhehe!

    SvarSlett