torsdag 22. desember 2011

Konsert i LA

Vi tok flyet vårt å flydde nedover til LA for å gå på Stevie Wonder's ''house full of toys'' show...
Vi gikk først å spiste middag og etter det gikk vi til 'Nokia Theater', der konserten skulle holdes.

Konserten startet kl 8, og det var utrolig mange artister som jeg ikke visste hvem var.. Men DRAKE, Stevie Wonder og Justin Bieber var helt FANTASTISKE .. Jeg har filmet en del og lagt filmer fra konserten ut på youtube profilen min så vist du vil se bare gå innpå: http://www.youtube.com/user/veronikabros94

Etter Konserten var det så sent at vi heller bare la oss inn på 1 hotell rom og sov over..
Vi hadde jo ingen ting med oss, så vi fikk sånn reise sett av resepsjonen :)

Bilder fra LA:

Meg og søsteren min Anna

I flye på vei til konserten :)

Fra flyplassen til konserten 

Me and my sister 


<3

Mom and dad 

<3

For et fint juletre hahhaa


Nokia, la 

heihei


STEVIE

:D:D

:D


JUSTIN OG DAN 

<3

LA<3

Staples

ser ikke så godt ut på bilde, haha.. men var utrolig godt :D 

Oh love 

DRAKE !!! 

BIEBER


Google map

Christmas love 

Reising reising reising  


<3333

Dan Kanter og Justin

Avslapping etter konserten :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar