lørdag 31. desember 2011

30 Desember

Dagen i går var en veldig avslappende dag.
Startet dagen med å gå å ta ansiktsbehandling, etterfølgt av solarium å spray-tanning..
Vi må gjøre oss helt klar til JAMAICA :D Reiser om 3 dager tror jeg, haha.
Mark(v-far) hadde planlakt at vi skulle gå på mange filmer på forskjelligge kinoer, så vi kjørte rundt å gikk på forskjellige kinoer..haha !

Filmene vi så:
- Immortals
- Mission Impossible Ghost Protocol
- Young adults
- New Year's Eve

Så altså, imellom avtalene vi hadde hos frisøren, spa, manikyren og så videre gikk vi på kino :D haha



                        WE ARE HARDCORE





Fikk foresten en lipsyl hos vertsmoren min.. ahha
Lipsyl som lukter kanelboller, med melis hahahh... 

Husker ikke om jeg har skrevet om dette, men jeg knuste iphonen min.. 
Er ikke så mye å du ser det ikke så godt på bilde men uansett....

Jeg skulle vise Hanne på skype hvordan neglelakkfjerneren min fungerte så jeg tok av neglelakken på den ene neglen.. åsså fant jeg ikke den svarte neglelakken min igjenn... 
fint mamma ?

Only cause i'm G



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar