lørdag 31. desember 2011

The past is what you let it make of you. The future is what you make of it.

Nyttårsaften!

Kan ikke helt forstå at halve året av utvekslingen min er over nå, det har gått alt for fort.. 
Er utrolig gla for jeg tok det valget jeg tok med å reise.. Gleder meg til å se alle igjenn når jeg kommer hjem, men nå skal jeg nyte den siste delen av åre mitt her i cali!!

Det er snart slutt på 2011 og starten på ett nytt år.
2011 har garantert vært det beste året i mitt liv og det året som har hatt mest betydning og forandring i mitt liv, det har skjedd så utrolig mye på bare 1 år. 
Fra å bo på Vea til å bo her i USA er en stor forandring, det er en helt fantastisk opplevelse.. 
2011 har lært meg å finne ut mye mer om hvem jeg selv er, og det og faktisk innse at alt som skjer faktisk har en mening.. kanskje ikke alltid noe jeg kan styre eller noe jeg forstår men alt skjer for en grunn.

Jeg vil bare si takk til venner og familie for at dere har vært her for meg i 2011 og for at dere fremdeles er her for meg når jeg er så langt borte fra alle.. 

Jeg ber om at 2012 blir et kjempe bra år med enda mer opplevelser og forståelser.. 
Nyttårsforsettet mitt er at jeg skal starte 2012 med blanke ark, glemme fortiden og starte fremtiden.


Life is like a rollercoaster. 
It has its ups and downs, but its your choice to scream or enjoy the ride.

Kill'em with kindness!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar