søndag 29. januar 2012

KIDNAPPED -_-

Denne fredagen ble jeg kidnappa av fotball laget..
Alle de nye spillerene på fotball laget ble kidnappet og kledd opp i stygge klær før skolen..

klokken 04:30 våknet jeg med vann i tryne og 4 jenter som sto å lo seg i hel.
De tok på meg klær som de hadde med seg å tok bind foran øynene mine.
Etter dette ble jeg kastet i bilen og der satt jeg og de andre jentene som var kidnappet med bind foran øynene.. Vi ventet til de hadde kidnappet resten av fotball laget.
Etter dette kjørte de oss til toppen av et parkeringshus i downtown, og vi måtte sprinte ned fra parkeringshuset mens de kjørte bak oss og tutet..

Etter dette kjørte hele fotball laget til ihop(international house of pancakes) for å spise frokost.

jeg kom hjem rundt 8 tiden og skolen starter 8:30..
Vi fikk ikke låv å skifte klær vi måtte ha de klærne som de hadde valgt på oss hele dagen.

På skolen har vi noe som heter rally(pep rally), vet ikke om dere vet hva det er.. men jeg kan forklare..
Hele skolen samles i gymsalen, cheerledere og dansere opptrer.. Basketball spillerne har ofte en opptreden også..

Selvfølgelig måtte en og en av jentene på fotball laget presantere seg, FORAN HELE SKOLEN.. kledd som en tulling -_-

Dette var min fredag...

Kamee og meg på rallyen

Alle jentene på rallyen


meg på skolen.. 


t-sjorten som jeg måtte ha på meg

Meg, Kamee, Brooke og Ellie 

random, men dette er kanelbollene jeg lagde på skolen. haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar