fredag 13. januar 2012

JAMAICA !

Nå har jeg akkuratt kommet hjem fra Jamaica. 
Vi var der i 1 uke med 3 andre familier. 
Vet egentlig ikke helt va jeg skal si om turen, men vi hadde utrolig gøy. 
legger ut bilder å forklarer under bildene.. 

fant en Pinkberry bar på flyplassen.. 
frozen yogurt klokken 6 om morgenen :) 

velkomst på flyplassen i Jamaica

WATA.. hahaah

Daddy-Mark 

Avslappning i jamaicaaa

Anna

En jungel midt inne i hotellet  

Anna og meg.. 
Billijard spilling for fullt 

Meg, Anna og Kris


Utsikten fra rommet mitt 

Meg og Steph etter en laaang dag!

Pedikyr på hotellet

Overskyet dag ute ved bassenget 

meg, steph og anna 


Mommy-Karolinaa :D

.... bra jeg tok pedikyren den første dagen, for det der gjorde VONDT!!

Kolbie poserer i "Mystic Mountain" haha

Mark, Anna og Steph

Mystic mountain

Anna, Steph og Kris i stolheisen før zip lining

BOB MARLEY


Kris zip lining

Rett før vi alle startet zip liningen

ANNA :D

delfiner 

Kolbie, Kris, Anna, Steph, meg, Chelsea og Allie før vi svømte med delfinene

Tyler, Kolbie, Kris, Anna, Steph, meg, heather, Chelsea og Allie før vi svømte med delfinene

Svømmer med delfiner :D 

På vei hjem fra Jamaica fikk vi komme inn på VIP rommet på flyplassen. 
Vi slippte all venting, og spiste så mye vi ville :D awesome ! 

Steph, Anna og Kris, LAX

Kjøppte meg ett nytt Jamaica klistermerke :D 

Da vi ventet på en bil for å hente oss fra LAX (i Los Angeles) hadde ikke det 
selskapet som skulle hente oss flere biler så de hentet oss i en diger turbuss, vi var bare 6 stk, så det var utrolig fiint :D 

In-n-out mat på vei hjem :D 

Lander i LA :D 

Og btw, dette skjedde på flyet på vei hjem: 
Jeg satt selfølgelig i midten av 2 folk jeg ikke kjente på flyet. 
Etter ca 10 min i lufta sa den dama som satt inntil vinduet: I lost my tooth, can you help me look for it? ..
Såå jeg hjelpte henne å se etter tannen hennes. Etter leting etter tanna hennes i ca 10 min så ville hun se under setet mitt så jeg reste meg opp.. Hun fant den og det viste seg at jeg hadde sittet oppå tannen hennes hele tiden...
ca 30 min senere.. 
Dama som satt ved vinduet: Oh snap, i lost my tooth again.
Så vi startet å se etter tanna hennes igjen.. 
Det verste av alt var at huden hennes flasset noe helt syyykt, og som dere vet er det ikke veldig mye plass til og bøye seg ned å kikke under sete, så hun lå halveis oppå meg.. rompa hennes var helt oppi ansiktet mitt!! De guttene som satt bak meg lo seg skakk i hel av meg som satt der og ikke visste hvor jeg skulle se.. Hun vekket opp alle som såv rundt henne, så alle lette etter tanna hennes.. 
Resultatet av flyturen var at jeg hadde flass over hele meg og hun fant aldrig tanna si igjen.. 

MEN JAMAICA VAR UTROLIG GØY :D 

Btw, trykk på bildene for å førstørre dem!

Akkuratt har jeg og søsknene mine "how i met your mother" maraton, så snakkest ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar