torsdag 19. januar 2012

Weekend Update

Denne helga tok vi turen til strand-huset våres i Morro Bay.
Var en veldig avslappende helg med bare avslapping å shopping egentlig.
Vi tok også turen in til Pismo Beach som ikke er så langt unna, Pismo er en helt fantastisk plass.

På vei til strandhuset 

Morro Bay


CALIFORNIA


Morro Bay Beach

hahah, mama-K

meg på lørdagen da vi dro ned til starbucks i Morro Bay

Meg, Anna og Kris
Lunsj før hjemreise

ROAD TRIP


Matvarebutikkene er allerede klare for Valentines day.. haha 


Anna som prøver å få seg inn i et leke-hellikopter.. 
Kanskje ikke så lett etter å ha vært i Cali i 5 måneder? 

Shopping før vi dro avgårde til Strandhuset

Taco Bell :D

Jeg og Anna på joggetur.. vi nådde målet våres!

Anna.. 
Joggetur på stranden


fikk også tid til å besøke applestore, noe som gjør dagen min bedre :D wiii !


Læreren min bestemte seg for å gi meg en eller annen form for donuts.. 
sier ikke neitakk jeg for å si det sånt.. 



Dette er hva jeg bruker mesteparten av tiden min på akkuratt nå .. 
Spillet er farlig avhengighetsskapende så ikke last ned appen på iphonen din! 
Det heter BTW Temple Run for de som ikke visste det. 



Skal se om jeg får overført flere bilder fra julaften og fra Jamaica å lakt de ut på bloggen.. 
så følg med!

men nå må jeg såve, skal opp klokken 5 imorgen for å gå på Rotary møte.. så byeee!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar