lørdag 26. mai 2012

17 mai

Jeg vet jeg ikke har blogget på en stund nå, men har hatt det utrolig travelt..

Ja så kom datoen 17 mai.. som altså gjorde at jeg savnet hjem mye mer en jeg noen gang har gjort dette året.. det er faktisk en utrolig rar følelse, du får liksom den patriot følelsen.
Heldigvis for meg er det en Jente fra Søgne som ikke bor så langt unna meg(hun går på naboskolen), så vi bestemte oss for å invitere to av våre gode venninner over og ha en "17 mai feiring"..

De ble alle 3 med meg hjem etter skolen på torsdagen og vi bakte og gjorde alt klart..
etter det, laget vi en "fane" som vi skulle bruke i "toget" våres haha.

Vi tok med oss musikk ut(for vi husket ingen av de norske sangene) og gikk i tog rundt i nabolaget.
Etter toget, bestemte vi oss for å koke pølser å spise bløtkake, og etter det hoppet vi uti bassenget( CALI-STYLE) hah..

Jeg pynta litt ute i hagen :)

Sandra og meg baker :D


Sandra<3

Marine sitter på dataen mens vi baker..

<3

Klar til å gå i tog 



Norge i Rødt, hvitt og blått 

Patriot, texter mens jeg går i tog 


Ja vi elsker


SANDRA :D

markiiii, jeg er så glad i vfaren min <3

hahah

Meg som poserer, med våres nydelige "fane"


Bestemte oss for å dele kjærligheten våres med naboene..
Jeg gikk å puttet norske flagg ned i hagene til alle :D

mini- bløtkaken min 

Sandra, meg, Holly og Marine



fint bilde haha

Marine årket ikke å ta bilder mer, så hun gjemte seg bak flagget..

Meg, Sandra & Kitty.
OG 
Holly som creeper i bakrunnen

cali style



Lever et ganske fint liv her nede ja.


haha

Sandra og Holly som feirer i jacuzzi'en 

haha, meg og marine .


Jentene <3

haaha, fint hår

















JEEH 

MARINE <3


OOG norske godterier :D










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar