onsdag 2. mai 2012

Nytt design og cali besøk

Som dere sikkert ser har jeg fått nytt design på bloggen min.
Tusen takk Tonje, sjekk ut bloggen hennes.. ligger i linkene på høyre side.

Har snakket med en av lederne av alle utvekslingsstudente i dag for å spørre om låv til å
få besøk av mamma og pappa.. Og hun sa JAAA :D

Det jeg har planlagt med mams å paps er at de skal reise ned hit den 6 Juni, og reise tilbake til Norge igjen den 13 juni.
Jeg er ferdig fra skolen den 6 juni, så da får jeg heldigvis være med de hver dag ! :D
Den 8 August er det Graduation(avslutnings sermoni), som da vil si at mams og paps får se når jeg får diplomen min.

Har faktisk ikke fortalt til mams og paps at jeg har fått svar enda, så skal prøve å ringe eller sende mail til dem etter dette :)
Har ikke helt tenkt på hva vi skal gjøre enda, men mest sansynligvis vise dem rundt her jeg bor, og kanskje kjøre ned til LA, og bare vise dem rundt down south..

Vis alt går som planlakt med datoer så kommer mamma og pappa om 25 dager.. Gleder meg!!

75 dager igjen før jeg reiser hjem til Norge, dette åre har gått syyykt fort!!
Gleder meg og gruer meg på samme måte!
Vil jo ikke si hade til alle her, men skal jo også bli godt å se alle igjen.

Leste også på nyhetene at Alexander Dale Oen var død, grusomt.. 
For en mann han var! det å død så tidlig med så mye fremtid er utrolig trist.. RIP 

Håper alle har hatt en fin 1 mai, og at dere koser dere hjemme. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar