onsdag 9. mai 2012

PROM & SUNDAY FUNDAY

Ja nå har jeg vært på PROM :D

Lørdagen:
våknet for å fikse håret mitt hos frisøren klokken 10 lørdagsmorgen, etter dette gikk jeg hjem og ventet til min neste avtale hos en makeup artist klokken 3.
Etter alt var klart gikk jeg hjem og tok på meg kjolen og gikk over til veninna mi, hvor hele gruppen skulle møtes for å kjøre ut til en annen by for å ta bilder.

Vi tok bilder i ca 1 time, og etter dette dro vi ned til downtown, hvor vi hadde en helt fantastisk middag på en resturang som heter "Tommy's"..

Rundt 9 tiden gikk vi over til der hvor ballet var, som var veldig nært der vi hadde spist.
Vi var på ballet i noen timer, og etter dette gikk vi over til en av vennene våres som hadde en "prom-fest".. vi var der en stund før vi gikk videre til en av vennene mine og barre satt utenfor i hagen hans ved et bål i koseklær og grillet s'mores(marshmallows og kjeks)..

Da vi ble hentet ble bestevennen min Marine med meg hjem å såv over hos meg..

Vi hadde en fantastisk dag!!
Rett etter jeg hadde vært hos frisøren

Bilde utenfor huset fra før jeg gikk ut.


haha, bilde jeg tok hjemme før jeg gikk ut.


Bryan og meg!



Bryan gjør seg klar til å gi meg blomsten min <3 

Smooth! Poserer mens han trer blomsten på armen min haha!

Tok dette bilde før vi møtte resten av gruppen vår :)

Meg og Bryan som poserer



Meg og Bryan <3 


Se va jeg fikk hos daten min, beste daten :D !
Takk BRYAN!



Meg og Marine før ballet! :D 

På middagen på Tommy's med hele gruppen!


Inngangen til ballet.. 
glemte å si det, men det var et maskeradeball, så alle hadde masker på seg :)


Neste morgen da jeg og Marine våknet.. haha 


PINK HAIR, WE DONT CARE

Jeg og Marine bestemte oss for å gå en tur til parken på søndag..
det var rundt 35 grader så d var veldig varmt og fint :)


Meg i parken

Vi tok turen til 7eleven for å kjøpe oss noe til å kjøle oss ned med.. 
velkommen til AMERIKA ! hahaha
DOUBLE GULP 4 LIFE!


Alt i alt, hadde en utrolig fin helg, nå er jeg klar til neste helg igjen hahah!

SJEKK UT DISSE SIDENE: 


LOVE YOU ALL ! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar