fredag 12. august 2011

11 August

Tenkte jeg skulle fortelle litt om dagen min..

I dag våknet jeg kl 6 for å gå på rotary møte. Sam(han jeg bor hos) kjørte meg og Ale(tidliggere utvekslingstudent som er på besøk) til rotary møte.. Der spiste vi frokost og hørte på de forsjellige presentasjonene på møte. Etter det kjørte jeg og Sam til skolen for å få arkene med fagene som jeg kan ta. De på skolen har registrert meg på feil fag så jeg må tilbake i morgen.. Jeg og sam gikk også til banken og fikset en amerikansk bankkonto og en safe i banken som jeg kunne legge pass og biletter i. Når jeg var ferdig med alt i banken kjørte Sam meg til Caro som også er en tidligere utvekslingsstudent som er på besøk her.. Der spiste vi lunch og solte oss (ja mamma, du leste rett!! jeg SOLTE meg).. Vi bestemte oss for å gå ned til byen for å gå på kino så vi gikk og så harry potter.. Vi gikk rundt i byen i ca 1 time før Sam ringte oss å spurte om vi ville komme ned til sigar butikken hans. Det er en butikk der de selger mange forskjellige sigarer, men det er i hovedsak en plass hvor de bare sitter å røyker tror jeg, haha! Jeg ble senere bedt på middag hos rådgiveren min.. Hun bor rett ved siden av den familien jeg skal bo hos fra den 25 aug så derfor tok Ale og Caro meg med til huset deres.. Familien var ikke hjemme siden de er i sverige, men en av sønnene var hjemme..









Har også fått meg en iphone :) wiiiii 

åhh btw, så er det vanlig at det går rev rundt i nabolaget haha..

Skal prøve å få tatt mer bilder av huse jeg bor i nå og kansje litt nede i byen eller noe, men kan dataen min har ikke mer strøm å jeg har ikke kjøppt adapter så ops...Men nå må jeg legge meg, skal opp tidelig å fikse ting på skolen i morgen.. sååå god natt :)

3 kommentarer: