onsdag 10. august 2011

Visalia, CA

Da er jeg framme! Var en utrolig lang tur, men klarte utrolig nok å komme meg fram..
Da jeg kom fram var klokken ca hall 11 om kvelden, mens i norge var den ca hall 8 om morgenen så jeg var veldig trøtt når jeg kom fram. På flyplassen var familien som jeg skal bo hos, en leder fra rotary klubben her nede, rådgiveren min og 2 utvekslingsstudenter som bodde her nede året 2009/2010. De skulle vøre på besøk her i 4 uker til. Hun ene var fra Tyskland mens hun andre var fra equador. En av jentene bodde hos den familien jeg bor hos nå, så det betyr at hun skal bo med meg de 2 ukene jeg skal være her :)
Når vi kom fram til huset satte jeg bare i fra meg bagasjen å vi gikk å la oss, Hun jenta som hadde vært utvekslingsstudent og jeg snakket litt å hun fortalte meg litt om familiene osv ..

I dag er den første dagen min i California og jeg har vært nede i "down town" med de 2 jentene fra flyplassen.. vi gikk inn på en resturang der de skulle møte noen venner, der satt vi i sikkert 3 timer. Etter det gikk vi over til en av de jentene jeg var med og bare satt utenfor med bassenget å snakket. Akkuratt nå er jeg tilbake på romme mit. Venter på at middagen skal bli klar :)
Å btw så er det utroooolig varmt her, det har vert 37 grader i dag!!

Romme mitt :) 



Badet mitt :)


En del av den ene stua ovenfra..


Utsikten av vinduet fra rommet mitt.  

Down town Visalia

Visalia er en utrolig fin plass og folkene er utrolig hyggelige ! 


En liten melding til mamma: 
Grøt-posen har klart å bli åpnet i løpe av flyturen så kofferten min er full av ris........

Trykk på bildene for at de skal forstørres!!

-- Veronika

6 kommentarer:

  1. hørtes jo toppers ut detta ! men du må huska å bidra på kjøkenet , kan jo for eksempel laga ein av spesialitetane dine potestappa elle frossenpizza me plasikk øve

    SvarSlett
  2. hahaha, dust :) eg sporte faktisk om eg sko hjelpa dei i går men de trengte kj hjelp :)

    SvarSlett
  3. Konge! Glede meg te å sjå bilde av alle burgerane du ska eta :D

    SvarSlett
  4. Haha, ja eg har allerede blitt bett ut te ei fasfood sjappa :) dei sa den va 100 bedre enn mcd så det må barra bli bra :) hahaha

    SvarSlett
  5. Hørtest fantastisk deilikt ut! her hima va det barra 12 grader i dag :O Så sykt digg at du kom t California egentlikt :) Kjeme btw t å savna deg på bussen :(

    SvarSlett