mandag 15. august 2011

shopping, bursdag og konsert.

På Fredag var jeg og Anna (utvekslingsstudent fra Finland) på starbucks og nede i Down Town og orienterte oss litt. Etter en liten stund nede i Down Town ringte vertsmoren til Anna og spurte om vi ville være med å shoppe på Target, noe som vi selvfølgelig ble med på.. Der kjøppte jeg diverse ting til skolen, blandt annet skoleveske og bøker. Jeg ble også invitert på barbecue hos Anna's vertsfamilie den 21 August, noe jeg gleder meg til..



På lørdagen var det bursdagen til kusinen til Audrey, hun ble 6 år. Alle snakket Spansk så jeg skjønte egentlig ikke så utrolig mye, men det var gøy.. Det var et tradisjonelt mexicansk bursdagsselskap, sterk mat og mexicansk musikk haha. 


 
Her synger de bursdagssangen til Bursdagsbarnet.. er vist en mexicansk tradisjon.. 



Audrey



Dagen etter våknet jeg tidelig for å være med Lita å Audrey i Kirken, og etter kirken gikk vi på Mc Donalds for å spise frokost. hahah..   
Egg Mc Muffin :)

KONSERT: 
kl 4 gikk vi på Michael Bublé konserten. Konserten var i Fresno, som ligger ca 45 minutter fra der jeg bor nå.. Lita, Caro, Ale, en vennine av Lita og meg gikk på en resturang å spiste før konserten startet. Bilettene fikk vi av den familien jeg skal flytte til neste uke, fordi de eier en suit i arenaen, altså Savemart Center. Når vi kom fram til Suiten i Savemart Center møtte vi Anna og Nan og vertsfamiliene deres.. Konserten var utroooolig bra !! 



Inne i suiten

Suiten



Churro




3 kommentarer: