lørdag 20. august 2011

Første skoledag

Torsdag 18 August var min første skoledag..
Jeg måtte våkne 05:30 for jeg skulle på Rotary møte før skolen.
Etter Rotary møte kjørte Sam meg til skolen fordi skolen starter klokken 08:30.
Da jeg kom til skolen måtte jeg gå å spørre folk om hjelp til å finne klasserommet jeg skulle til, ifølge meg er skolen utrolig stor. I første time hadde jeg Engelsk noe som egentlig var ganske gøy. Neste time hadde jeg Calculus altså matte, og da jeg kom inn satt læreren å noen av elevene å gråt.. Jeg skjønte ingenting, jeg bare prøvde å være mest mulig anonym.. Læreren som jeg hadde i matte den dagen var tydeligvis bare en vikar siden den matte læreren jeg skulle ha hadde blitt drept kvelden før. Altså Onsdag den 17 August... Jeg visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre.. her er en link som forteller om ulykken..

En video som forklarer alt, og i bakrunn ser du skolen jeg går på..
http://www.kmph.com/story/15294593/mt-whitney-high-school-teacher-dies-in-bike-accident?redirected=true

På bilde på denne linken ser du bilde av vikaren i klasseromet hos oss..
http://www.visaliatimesdelta.com/article/20110820/NEWS01/108200308/Mt-Whitney-teacher-remembered-during-rally?odyssey=tab%7Ctopnews%7Ctext%7CFrontpage

Det var kanskje ikke den beste dagen å starte på skolen, men jeg hadde det alikevell gøy å ble kjent med mange nye folk..

Bilde fra første skoledag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar