lørdag 21. april 2012

bilde update

Happy trails.. 
Jeg besøkte et sted som altså heter happy trails.. Det er et sted som folk som først å fremst er autistiske barn kan gå for å komme seg ut å gjøre aktiviteter.. 
blir utrolig rørt å se alle de barna..

Fikk graduation antrekket mitt.

Sexy..
Meg og Marine 

Marine fra Belgia hadde fått tilsendt øl fra Belgia.. 
Som jeg da fikk smake. 

laget dronning maud for 10 middags gjester :) 

The Real Viking 

Biltur med jentene 

Kino.. 
Vi gikk å så American reunion på kino.. i joggeklærne våres <3

Nan(thailand) sovna :D 

Oversvømmelse fra bassenget i hagen!

Fått meg ny bamse. 
Class of 2012, MWHS


Besøkte den kjente resturangen, five guys 

<3

Sparegrisen min med meg på biltur

Det nydeligge været vi hadde i LA 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar