tirsdag 17. april 2012

I'm back

Nå har jeg fått dataen min tilbake!
Har egentlig ikke gjort så mye nytt siden sist..
Skole, skole og skole!

hadde foresten overnattingsbesøk i helga, og vi gikk å så filmen American Reunion :)
Sjekk ut www.keek.com/veronikabroshaug for videoer.

Det nærmer seg til jeg skal hjem også nå, noe som er både posetivt å negativt..
Får endelig se familie og venner igjen etter et helt år, men det som jeg synest er utrolig vanskelig
er at jeg må forlate alle vennene mine her.. Gruer meg så sinsykt til å si hade til alle :(

i dag har jeg foresten pakket alle tingene mine, fordi vertsfamilien min skal til Thailand, så jeg skal bo hos naboene mine for 1 uke :)
heldigvis bor de rett vedsiden av huset mitt så jeg kan bare komme innom å hente ting å tang vist jeg trenger noe..

Men ja som dere sikkert hører har jeg ikke så mye å si så jeg skal bare slenge med noen bilder =)

Oversvømmelse av bassenget hahah..

Feteste hatten, V for Veronika and Visalia ! 


Peace out from Ma and Ronnie!
hahaha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar