lørdag 21. april 2012

Fin Fredag ..

heyoo !

I dag når jeg våknet følte jeg meg ikke noe særlig bra, hadde en utrolig mage krampe.. 
Heldigvis for meg så jobber den familien jeg bor med nå på et sykehus, så de tok meg med over til å sykehuset bare for å sjekke at det ikke var blindtarm eller noe sånt.. 

På sykehuset startet jeg først med en blodprøve, noe som tydligvis var vanskelig for sykesøsteren for hun fant ikke store nok blodårer, siden jeg ikke hadde spist eller drukket noe.. Etter ca 20 min så fikk hun blod ut, og testene viste at alt ikke var helt som de skulle. 

De bestemte meg for å ta X-RAY, noe som vil si at jeg måtte inn i en sånn stor maskin.. 
Før de kunne ta bildene så måtte jeg drikke en flaske av en væske som gjorde det lettere for dem å se bilde klarere. 

Jeg gikk inn på X-RAY rommet og der prøvde han først å ta en sprøyte i meg, men siden jeg ikke hadde spist noen ting så var det utrolig vanskelig.. etter ca 30 min med flere forsøk fikk han det til å koblet meg til en maskin med ledninger inn i armen min som gidde meg den væsken som jeg måtte få..
Etter noen minutt forklarte legen meg at jeg kom til å føle en reaksjon fra væsken som gjorde at jeg følte som om det for en hetebølge gjennom hele kroppen min.. 
Den reaksjonen fikk meg til å kaste utrolig mye opp.. 

De fant ut at det heldigvis ikke var blindtarmen, men andre årsaker til at jeg følte som jeg gjordet.. 
blandt annet mangel på hvite blodceller..
har ikke veldig lyst å gå inn på alt presis som var galt.. 
Men skal snakke med de som trenger å vite det. 

Ikke noe kjempe farlig, men har ikke hatt den beste dagen i dag.. 

legger ut en bilde oppdatering i neste inlegg..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar