torsdag 26. april 2012

Ready for Prom :- )

Nå har jeg vært på kjole shopping i to dager, og har endelig funnet en kjole..
Legger ikke ut bilde av hele kjolen enda, for jeg har fremdeles en del ting som må fiksest, men tror meste parten er i boks nå :)

Prom(skole dansen) er den 5 mai, så det nærmer seg..
Og jeg har gjort avtaler med frisør, manikyr og pedikyr.. så håper alt går som det skal :)


den øvre delen av kjolen min 

Armbåndet som jeg skal ha 

Skoene mine, ser ikke så utrolig mye, av skoene men.. 

Kjøppte meg også enda en nye JB tannbørste i dag.. : D

Nye Iphone deksel 



Enda flere nye iphone deksel.. 



Nå skal jeg legge meg... 
I morgen begynner ikke skolen før 11 så jeg kan såve litt lenger.. 
Familien som jeg bor hos skal i et selskap i en annen by denne helgen, så jeg skal bo hos veninnen min for helgen :) 
så imorgen etter skolen kommer de å henter meg.. 

Får ikke såve, det lyner å tordner som gal her nede akkuratt nå.. 
i dag var det rundt 30 grader midt på dagen, og nå sånt som dette, hmmf..

Men ønsker alle en god helg! 
Det går foresten mye bedre med meg nå, for dere som leste et av mine forgje innlegg og vet hva jeg snakker om.. 

Gnight, sweet dreams ! 

Have you ever waked up pissed at someone because of something they did to you in your dream? 


1 kommentar: