onsdag 21. mars 2012

The Bland's

Denne uken er vertsfamilien min i Oregon, og jeg kunne ikke bli med siden jeg har vært så mye borte fra skolen.. så for denne uken så bor jeg hos en annen familie, de bor i samme by, men bare på andre siden av byen.
De har 2 barn, en gutt på min alder å en jente som er 3 år yngre enn meg.. 2 hunder og 3 katter :)

Anna, jenten fra finland som jeg bodde sammen med hos vertsfamilien min fra Desember til nå, har akkuratt flyttet ut.. Hun skal ha 3 familier, så hun bor hos sin siste vertsfamilie nå.
Jeg vet ikke om jeg har skrevet det på bloggen, men egentlig skulle jeg ha 3 vertsfamilier, men de fant ikke flere vertsfamilier til meg så jeg skal bo hos "The Perry's"hele året, noe som jeg er UTROLIG glad for :D

        Huset som jeg bor i denne uken :)




TRYKK PÅ BILDE FOR Å FORSTØRRE !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar