onsdag 28. mars 2012

Ipad, Konsert & Springbreak..

Random innlegg, men i går fikk jeg meg en ny Ipad av vertsfaren min :D 









Og en ting til, imorgen skal jeg på Lady Antebellum konsert :D 
Blir hentet av en partybuss utenfor huset våres rundt 5 tiden.. gleder meg, er så lenge siden jeg har vært på konsert nå :D:D 
Skal prøve å få lagt ut noen bilder i morgen, eller i hvertfall i løpet av uken.. 


Neste uke er det jo endelig SPRING BREAK!! 
Vi reiser til San Diego etter skolen førstkommende Torsdag, noe jeg gleder meg noe helt syyyyykt til..
San Diego er helt syyykt fint, og har fantastiske strender... 
Vi har leiet et hus som ligger så nære stranda som det er overhode mulig, så det skal bli digg !! 

For de som ikke vet vor San Diego er: 
Det ligger i den sørlige delen av California, nesten helt på grensen til Mexico..
Kanskje dere har hørt om den Mexicanske byen Tijuana? 
San Diego ligger veldig nær Tijuana, og været i San Diego er utrolig fint akkurat nå, det ligger på rundt noen å 20 grader hver dag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar