fredag 2. mars 2012

long time no see

Off, nå er det lenge siden jeg har skrevet..
Har gjort så utrolig mye i det siste!!
Vi Har vært å besøkt vertsøsteren min der hun går på college, i en by litt nord fra der jeg bor som heter Chico. Etter det reiste vi inn til San Francisco der vi shoppet og bare slappte av.

Helgen etterpå reiste alle utvekslingsstudentene til en by som heter Carmel,
der slappet vi egentlig bare av og møtte de nye studentene fra Amerika som reiser ut på utveksling etter sommeren..
Jeg bodde på rom med en jente som heter Mika, hun skal til Norge etter sommeren.
Så jeg lærte henne litt Norsk.. Som det Norske Alfabetet, ja, nei, kansje og litt enkle setninger.. Oooog selvfølgelig banneord, noe som tydeligvis er det første alle vil lære når de lærer Norsk..

På søndagskveld kom Marie Pedersen på besøk til meg.
Hun reiser på en sånn backpacking tur, og jeg fikk en melding av henne at hun var i LA som bare er ca 2 timer fra byen jeg bor i.
Så hun kom til meg søndags kveld og sov over til mandag, sånt at vi hadde hele mandagen til å være med hverandre.. Hun ble med meg på skolen til andre time, og etter det syklet vi rundt i Visalia(byen jeg bor i) for å vise henne rundt. Jeg hadde en FANTASTISK dag, og jeg savner henne MYE allerede !

Nå er jeg utrolig trøtt etter mye lekser, så jeg orker ikke å laste opp noen bilder i dette inlegget, men kommer sansynligvis til å poste noen bilder iløpet av helgen!

BTW så skal jeg til Hawaii på tirsdag neste uke, og bestevennen min fra Norge AMALIE skal også til Hawaii da så vi får prøve å møte hverandre .. !!

meen gonatt, håper alle får en fin helg!!


Å helt til slutt!!
GRATULERER MED 18 ÅRS DAGEN JUSTIN BIEBER!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar