onsdag 28. mars 2012

Conjunctivitis

Noe helt syykt skjedde idag !!! 

I ca 5 dager nå har jeg hatt problemer med øynene mine.. hver morgen våkner jeg opp med
øynene fulle av søvn og de er helt klistret sammen..
Øynene mine har vært helt røde, så alle på skolen trodde jeg hadde røyket hasj..
I går var det 6 stk som spurte meg: "Are you high?" hahahaha ..

Vertsmoren min bestillte time til meg hos legen i dag, så etter andre time på skolen gikk jeg over til legen min..
Han sjekket øynene mine, og for de som kjenner meg vet de sikkert at noe av det værste jeg vet er når folk tar på øynene mine.. JEG HATER ALT SOM HAR MED ØYNE Å GJØRE..
Jeg har aldri vært så redd før en lege-time før..

Etter doktoren hadde sjekket øynene mine gikk jeg til skranken å spurte om jeg kunne ta en lapp som viser at jeg var hos doktoren med meg til skolen..
og da sa dama i skranken:
"You can not go back to school, you have to go straight home and DO NOT touch your eyes" .. 
Jeg ble helt sjokka.. så spurte jeg henne hvorfor..
så sa hun:
"You have an infection thats called Conjunctivitis or Pink Eye.. It's dangerous for other students to be in physical contact with you before you take your medicines.. YOU ARE CONTAGIOUS"
Meg:
"I'M WHAT? CONTAGIOUS, WHAT THE..."
Jeg var smittsom så jeg fikk ikke være i nærheten av noen andre i dag...

Så resten av dagen har jeg bare hengt på romme mitt..


Meg med mine øyendråper 


FML 

1 kommentar: