fredag 23. mars 2012

Søvn..

Jeg trenger virkelig å såve nå.. klokka er nå 17:30 her, og jeg skal på en midnatts kino premiere i kvell..
Jeg og noen av vennene mine har fått biletter til filmen "Hunger Games"!!!
Den starter som sagt kl 12.00, altå om 6 og en halv time..
Jeg tenkte jeg skulle ta meg en liten Powernap nå, og bare helle i meg di der 5 hour energy tingene rett før filmen starter..
I morgen må jeg også stå opp kl 6 for å ta en prøve før skolen starter, og siden jeg sansyligvis ikke er hjemme før i 3 tiden og faktisk sovnet før i 4 tiden så blir det ikke så mye søvn..
Planen til meg og "ukes-vertsbroren min" er å bare døgne i natt, for vi ser ikke helt vitsen i å såve de 2 timene..


Når vi kjørte forbi kinosalen i 3 tiden i dag, var det allerede mange folk utenfor kinosalen, så vi tenkte vi skulle dra bort i 7 tiden..






 










Og en ting til !!
Sjekk ut denne siden www.keek.com/veronikabroshaug
Har lagt ut maaaange 36 sekunders videoklipp der fra hawaii turen min og andre ting.. VIKTIG!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar