tirsdag 8. november 2011

Halloween


Glemte å skrive om halloween..

Familien min her ELSKER halloween, de starter å pynte flere uker før halloween..
Jeg hadde et Halloween party i huset mitt, så jeg inviterte alle vennene mine over.
:) 

Vi brukte hele dagen før halloween til å rydde, pynte og bake.
Det var jo desverre på en skole dag, så alle kom rundt 4-5 tiden. 

Vi startet med og skjære gresskar. 
Mitt gresskar :) 

Etterpå satte vi utenfor og gidde godteri til de som kom på døra.
Det er så mange som kommer til dette byggefeltet at vi må sitte ute med et bord.. Kom ca rundt 1000 barn.. hah.

Jeg og vennene mine gå litt rundt i byggefeltet å se på alle husene, og selvfølgelig få oss litt godteri så vi tok turen ut for å gå "trick og treat". Naboene pynta "en del" mer enn det naboene mine gjør hjemme for å si det sånn.. haha 

Bilder fra kvellen 

Utenfor

Inngangen 


Carl

Inngangen

I hagen, haha

Nan

Nan og Anna 

Gresskar skjæring



En av naboene sitt hus




Trick or Treat 


!!

meg og Anna 

:) aka MJ

hahh

Hadde en kjempe fin dag, skjønner ikke hvorfor vi ikke feirer halloween sånt hjemme. 
Neste år skal jeg garantert pynte til halloween hjemme, bare å forberede seg mamma!! 



Nå må jeg sette meg ned å øve på Gitar prøve til i morgen.. flott 

BTW: 
Skolen min var på TV :D 
LINK: 

#1 

#2




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar