søndag 27. november 2011

My birthday


Bursdagen min startet allerede dagen før når jeg var på skolen.. siden det er 9 timer i tidsforskjell, og folk begynte å gratulere meg midnatt i Norge.. 
Når jeg våknet neste morgen møtte dette meg utenfor rommet mitt :) 


Til frokost gikk vi å spiste på rotary klubben, noe vi gjør hver torsdag. der fikk jeg presanger og kort :) Etter fotballtrening gikk vi ut på middag på en italiensk resturang.. Vi spiste også med Anna(finland), hun hadde bursdag dagen før min, den 16 november. 
Muffins fra Nan :)

D-mark bestemte seg for å knytte en balong til 
armen min, så alle visste at jeg hadde bursdag.. haha

Happy birthday from Justin Bieber :D 
høydepunktet i dagen min !! haha 

Kort fra Nan <3



Når jeg kom hjem fra fotball trening stod denne på bordet 
å ventet på meg..

Anna å meg

Little Italy



Fikk fra Anna :D <3 
hahah


Juicy Coture fra M-Karolina(vertsmor)


Fikk også disse ringene hos m-Karolina

Hun hadde også laget favoritt desserten min til meg!!!
Dronning Maud !! 


Bilder på hva som var inni pakken jeg fikk fra hjemme !! :D Dette er pakker fra andre folk i familien også, tusen takk til allesammen!!




:)








Fikk jakka fra mamma å pappa <3 


Kortene <3


Tusen takk til alle !! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar