mandag 7. november 2011

Helg

Har hatt en utrolig avslappende helg..
har sett på alle de nye "two and a half men" episodene, elsker ashton kutcher i serien btw..
Ellers har jeg spist, spillt spill på 123 spill eller sett mer tv.



Kitty <3


Kjøppte også det nye albumet til Justin Bieber her en dagen, noe som folk rundt meg ikke liker.. skjønner ikke det.

Har fått snakket med venner å familie på skype denne helgen, noe som gir meg ekstra mye energi til å starte en ny uke med skole.. Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å snakke med meg, elsker dere!!

Takk for en fin og avslappende helg, og hei til en ny uke..


Godteri fra Halloween, farlig
 


Klar til en ny uke..
ORGANISERT 








Tenkte jeg skulle gjøre de 2 siste bildene litt større for dere :) 
Ingen grunn til å takke meg.. ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar