mandag 14. november 2011

PIONEERS

Okeei..
Nå har jeg endelig hatt Presentasjonen min, for de som ikke vet va jeg snakker om. Så må alle som reiser som utvekslingstudenter gjennom Rotary ha en Presentasjon om Landet ditt, byen din og deg selv..
Presentasjonen gikk kjempe fint, men jeg har også en presentasjon som jeg må ha for Amerikansk ungdom tenker på å reise som med Rotary utveksling til neste år.. Den presentasjonen skal jeg ha til helga..
Skolen min har også spurt meg om å holde presentasjon, så jeg får vel holde en for skolen også :) !

COWHIDE
Cowhide er et årlig arrangement mellom min skole(mt. whitney) og nabo skolen (Redwood)..
De har en fotballkamp(amerikansk fotball) mot hverandre noe som er ganske intests, de er stooore fiender..
Grunnen til at de kaller det for "cowhide" er fordi de bruker et ku skinn til å skrive hvem som vant, haha.. Og i fjor vant Redwood, så dette året skulle vi liksom bringe det tilbake.. haha
Å det klarte vi !!! :D
Dette er noe de har gjort siden 1950 eller noe sånn hahah..
Vi hadde heller ikke skole denne dagen, altså 11.11.11 .. på grunn av "veterans day".. en dag de hyller alle som har kjempet for landet.
Jeg våknet rundt 12-tiden for å gå på fotball trening, etter det kjørte en jente fra fotball laget mitt, Nicole meg hjem fra trening.. så skyntet jeg meg i dusjen så kom hun å hentet meg igjen for vi skulle til en av jentene på fotball laget mitt å Male magene våres til kampen..
Det regnet på fotball kampen, første gang jeg har sitt regn siden jeg kom. det var utroolig kalt å stå i bare sports bh i over 2 timer, haha..
Stillingen ble 17-7 til oss, GOOO PIONEERS !! :D




Rianna, meg, Traci, Arianna og Nicole..

Weei, find me 

:)
Mt. Whitney Pioneers!!

FV: Rianna, Traci, meg, Morgan, Kamee, Nicole, Arianna og Giselle..
Gymsalen før kampen



På skolen før fotball kampen.. 
RALLY!! Lærerne som danser, hahahah

Danserne på skolen :) 
Rally 

Touch down mt. whitney.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar