tirsdag 15. november 2011

LIVE YOUR LIFE!



Mine planer for ukene fremover..
Denne uken skal vi feire bursdagen til meg og Anna.. Anna har bursdag på Onsdag, og jeg på Torsdag :)
Til helga skal jeg inn til byen Fresno, der skal jeg fortelle om Norge, og hvordan utveksling min har vært til ungdom fra Amerika som tenker på å reise til neste år.

Neste uke er det Thanksgiving, så vi skal bare på skolen mandag og Tirsdag.
Jeg og vertsfamilien min skal reise til hytta deres, som ligger i "Shaver Lake".
Vi skal være der fra Tirsdag etter skolen til søndag, skal bli utrolig deilig og bare slappe av !!

Den 30 November reiser jeg til LA, og kommer hjem den 6 desember.
Vi skal til Universal studios, disneyland, downtown Hollywood og selvfølgelig shopping i downtown LA. LA er ca 1 1/2 - 2 timer fra hvor jeg bor så det er ikke så langt :)
Rett før vi reiser ned til LA flytter vennen min fra Finland inn i huset hvor jeg bor..
Gleder meg utrolig mye til hun flytter inn!!!



               

"like ma last suppah"



Lærer Thai dans! <3


"Good-bye's make you think. They make you realize what you've had and what you've lost, 
and what you've taken for granted"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar