mandag 28. november 2011

Utvekslingshelg

Forje helg møttes alle rotary utvekslingsstudentene i distriktet i Fresno. En by som ligger ca 40 min fra der jeg bor.. 
Vi møtte alle studentene fra California som ville reise på utveksling til neste år.. Vi fortellte dem om hvor vi kom fra, og prøvte å overbevise dem om å reise til vårt land.. 
Vi besøkte også et veldig kjent sted som heter Yosemite, det er en nasjonal park. 
Representerer landene 

dinner time

Spiste på et sånt pizza sted med "fun world"


buffét



Bryan, meg og Linda i Yosemite

Yosemite

Yosemite

Yosemite

Mann som ballanserer steiner oppå steiner.. lol

representerer norge 



Japan



Belgia


Jeg og Anna(Finland) reiste hjem på lørdagen for vi skulle på fotballkamp på søndagen :) 
så her er litt bilder fra søndagen :) 

Take off

 49ers fans

San Francisco 49ers




anna og meg

Vi er klar !

Hallo San Francisco

<3

SF CITY


anna på "flyplassen"


hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar