tirsdag 27. september 2011

Bakersfield

I helga var jeg i Bakersfield. Bakersfield ligger ca 1 1/2 time sør fra der jeg bor, altså imellom Visalia og LA. Familien til vertsmoren min kommer der fra, så jeg fikk møtt familien hennes.
Søsteren til vertsmoren min har en utvekslingsstudent fra Kina som heter Yitong, men hun skal være her i 3 år. Har foresten lært meg navne mitt på kinesisk: 维罗妮卡  布鲁斯豪格  




Skilpaddene til foreldrene til vertsmoren min

Frokost: Eple-kanel pannekaker med krem

Hotelrommet jeg sov på

BAKERSFIELD

Dewar's 


Råner rundt med Mark i bilen hans :D 

Daniela og meg på Amy Grant & Michael W. Smith konsert  

Daniela, Rebecca og meg på Amy Grant & Michael W. Smith konsert  


Daniela, Rebecca og meg på Amy Grant & Michael W. Smith konsert  



Michael W. Smith bånd. 

-FRIENDS ARE FRIENDS 
IF THE LORD'S THE LORD OF THEM 

2 kommentarer:

  1. ååå, du har det barra så max digg der borte!!

    SvarSlett
  2. HELDIGGRIS!! Michael W. Smith <3

    SvarSlett