mandag 12. september 2011

Labor weekend

Har ikke hatt så mye tid til blogging de siste dagene. Har vært en del lekser og øving til forskjellige prøver, derfor tenkte jeg at jeg skulle ha en oppsummering.

Fra 1-4 september (labor weekend) var vi i Morro bay, siden vertsfamilien min har strandhus der. Vi besøkte ett slott som heter "hearst castle" og vi kjørte til Pismo beach. På Vegen bort til Morrow bay kjørte vi innom en liten "bygd" som het Harmony. Da vi kom ned til "sentrum" av Harmony stod det et skilt: Innbyggere: 18.. Tror bare det var 5 eller 6 hus der, haha!

Harmony
Population: 18 
hahhaha

Dette er kirken de har i Harmony, passer perfekt til 18 stk.. 
haha

Hears Castle!!!

Caro og meg uten for Hearst Castle

Utsikten fra strandhuset. MORRO BAY !

Pismo Beach

Kris(vertsbror), Ale og Caro på en resturang i Pismo.

Pismo beach om kvelden

syykt fint sandslott i Pismo

Caro klarte å miste ringen sin i sanden så vi fikk noen folk som gikk rundt med magnet detektorer til å søke etter den.. Etter ca 15 min med søking fant de den.. Og da sa Caro at det bare var en serviett ring..  

Smores uten for strandhuset <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar