lørdag 17. september 2011

Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year.

Nå har jeg sendt inn søknaden min til å få reise til hawaii neste år. Har også sendt inn en søknad til en tur som heter "Western Safari", det er en tur gjennom hele California. Turene arrangerest av Rotary..
Det er bare 34 av alle utvekslingsstudentene i California som får reise til Hawaii, så er ikke så stor sannsynlighet ..

Dagen igår og idag..

Audrey 

Middag.. Panini Sandwich fra Habit!

Travis kjørte meg til banken slik at jeg fikk fikset med penger

Etterfulgt av en cappuccino chocolate !!! <3



Tenkte jeg skulle vise dere noen av spørsmålene jeg har fått av folk på skolen.. 

- In what part of Germany is Norway? 

- Do you have facebook in Norway? 

- Do you speak European ? 

- Do people in Norway have iphones ? 

- Do all people in Norway have blond hair ? 

- Why do you speak English if you live in Norway ? 

- Is it snow all year in Norway ? 



Men nå skal jeg på skolen å se på fotballkamp, ha en fiin dag.

GO PIONEERS!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar