tirsdag 20. september 2011

Hjemme !

Søndags- morgen kom vertsfamilien min hjem fra Alaska så de kom og hentet meg og alle tingene mine fra Romero's. Vi kjørte rett til det nye huset til vertsfamilien min, som de holder på å bygge.
Huset er helt sykt stort! Skal prøve å ta flere bilder, men har tatt noen.



Dette er ikke huset, det er garasjen.. haha

Stua fra andre etasje 

En del av balkongen i 3 etasje. 

Dette er en del av kinosalen som han skal bygge 
nede i kjelleren. ser det ikke så godt på bilde men det er etasjer nedover 
sånt at setene er i forskjellige høyder.. forstår ?

Fremtidig stue 

En del av baksiden av huset

 Min favoritt del av huset er kjelleren. Der skal de f.eks ha trenings-rom, spille-rom og kinosal. I tillegg til det har de laget en gang som går videre under jorden som en tunnel under jorden, du kan gå langt under jorden. Og de skal også ha et stoort basseng utenfor, du kan serriøst svømme deg vill.. Også skal han bygge en innsjø utenfor huset.

Foresten gata som de bor i heter "Karolina Drive" , Mark (vertsfar) fikset det for Karolina (vertsmor) uten at hun visste om det. Så det betyr at hele nabolaget(gata) er oppkalt etter henne. haha

Har akkuratt kommet hjem fra Middagsbesøk hos foreldrene til Mark nå. Var utrolig gøy.
De bor rett vedsiden av det fremtidige huset til Mark og Karolina.
Har hatt en utrolig morsom dag. Jeg råna også rundt på den nye eiendommen til vertsfamilien min i en golfbil med Kris(vertsbror).. haha !





1 kommentar: