fredag 30. september 2011

BLUE MAN GROUP

Tirsdag 27 September var jeg på et show av "blue man group" i Fresno.
"blue man group" er 3 menn som maler seg helt blå og spiller musikk, det er okså et komedie show. Var utrolig morsomt..

Vertsfamilien min inviterte også 3 andre utvekslingsstudenter med: Anna(Finland), Nan(Thailand) og Marine(belgia)..

Vi ble hentet av en limo buss uten for huset, og vertsfaren min fortalte meg at vi blir hentet av denne bussen hver gang vi skal på konsert. Limo buss, er som en Party buss.. En PIMPA buss..  :D

Nan og Anna..
I bussen før showet 

bussen

Nan i bussen før showet

blue man group show

En av dem

Nan, Anna, marine og meg.. 
Vi var så heldigge at en av mennene fra blue man group tok fingen sin å tok av litt av blåfargen fra hode sitt å plasserte det på oss .. haha

The blue man and me 

Marine, meg, Anna og Nan

Jentene i bussen på vei hjem

flyer.. 




Har hatt det helt fantastisk denne uken !! Det er homecoming uke denne uka også, så vi kler oss ut hver dag.. og på fredag er det homecoming kamp, altså en fotball kamp som betyr ganske mye for skolen.
Go Pioneers !!

                             



1 kommentar: