mandag 12. september 2011

Ukes familie

Denne uken skal jeg bo hos den familien jeg bodde hos de 2 første ukene..
Tror egentlig ikke alle forstår alt med famlilie bytte mitt så jeg skal forklare..

Den egentlige vertsfamilien min er "The Perry's", men når jeg ankom California var de i Sverige. Derfor bodde jeg hos en annen familie til Vertsfamilien min kom tilbake. Den vertsfamilien jeg bodde hos da heter "The Romero's".. Jeg flyttet inn til min vertsfamilie når de kom hjem fra sverige, men nå er de på sånn vinsmaking tur ( altså derfor jeg ikke er med) derfor bor jeg hos "Romero's" imens.. blir forvirret av å skrive dette .. ikke viktig, men er så mange som spørr..

Perry's hus

Romero's hus


Random bilde av navne lappen eg måtte gå me i helgå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar