fredag 30. september 2011

For en dag

okeeei dette var en merkelig dag..

I 4 time hadde jeg biologi, og vi satt på datarommet og tok en prøve..
Jeg begynte å snakke med en av jentene i klassen, og mens jeg snakket med henne holdt en av guttene i klasse på å rulle på kontorstolen sin rundt i klasserommet.. Han begynte å rulle rundt der hvor jeg satt å mens jeg snakket med hun jenta så tok han mobilen hennes som lå rett vedsiden av hånda hennes.. Jeg trodde hun så det, siden jeg så det så jeg sa ikke noe... Og jeg vet jo heller ikke alt om hvem som er venner med hvem, så jeg trodde han bare tok den på tull..
Ca 20 minutter senere når det bare var 2 minutter igjen av timen, sier plutselig hun jenta jeg snakkte med: "Where's my phone!?" Så gikk hun bort til han gutten som jeg så tok den og spurte ham om han hadde den.. Han nektet og hun kikket i ryggsekken hans om han hadde den, men den var ikke i ryggsekken.. Læreren ropte høyt up i klasserommet: "Nobody leaves this classroom before someone gives the phone back" .. Jeg gikk bort til jenta i klassen min og fortalte hva jeg hadde sett, men når hun var på vei imot gutten som hadde tatt den løp han ut av klasserommet.. Læreren løp etter han. Skoleklokken hadde ringt ut til friminutt for lenge siden så nå begynte alle andre også og bevege seg ut.. Jenta som mistet mobilen sin heter Luciana. Vi gikk ned til Diseplin kontoret.. som altså er der alle elevene som blir utvist eller har gjort noe galt må være.. Så vi satt der og fylte ut skjema om alt som hadde skjedd.. Rektor og flere av lærerne snakket med gutten som hadde stjelt telefonen, men han nektet og han hadde den ikke på seg.. Gutten som stjal den er med i en gjeng på skolen, noe som bekymrer meg litt hahaha ! menmen..
De snakket også me kjæresten hans, de tenkte at kanskje hun visste noe, men da de lette etter mobilen til Luciana i tingene hennes, fant de ikke telefonen men de fant hajs.. Så når hun kom inn på diseplinkontoret spurte en av de andre jentene henne: "What are you doing here?" Så svarte hun: "They looked for a phone, and they found my.. yeah you know" hahaha, følte meg skyldig.. Det var mange andre også som satt på kontoret på grunn av dette..
Jeg satt på kontoret som "vitne" fra klokken 12 til klokken 3.. haha!!
For en dag hahah..
Bilder fra dagen hahahaha
Rektors kontor

Diseplin kontoret.. når det bare var meg igjen.
Jeg er så bad..

Et håp om lys og luft


kontoret

Etter det gikk jeg rett på fotball trening :D:D
Er utrolig gøy, men syyyyyykt varmt..

fotballbanene er sykt tørre så det er utrolig mye støv når vi spiller, og som du ser så blir du fort gjørmete 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar