lørdag 29. oktober 2011

Dr.

Har vært syk i over 3 uker nå, så vertsmoren min bestillte time hos doktoren til meg.
Han sa at det sansynligvis var allergi.. Denne tiden av året sprøyter di ette eller annet middel på trærne, så det er utrolig lett å få allergisk reaksjon.

Fikk også min første inhaler:

Og en ganske dårlig nyhet for meg, doktoren sa at jeg er avhengig av nesespray.. ja du hørte rett.. nesespray !!
Så han bestemte seg for å gi meg en nesespray det er umulig og bli avhengig av.. 
Den nye nesesprayen min som man ikke kan bli avhengig av.. 
Kansje ikke så merkelig, når den har gjødsel smak.. men ok, skal vel overleve. 

Doktoren min sa at når jeg gikk tomt kunne jeg bare komme å hente mer, han er naboen min så han sa han skulle passe på at jeg hadde nok hele tiden. FLOTT haha..









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar