torsdag 20. oktober 2011

Middag..

I dag var jeg med vm og vf på en middag, det var en middag som var for å "roaste" en mann som het Andy.
Vf min er en av lederne for boy scouts of america international, og Andy er også det.
Når jeg kom inn dørene der arrangamentet skulle holdes var det norske flagg over alt.. Jeg var helt i sjokk, haha.. Det viste seg at han kom fra Norge, han har bod her i Amerika hele livet sitt, men familien kommer fra Norge. Vf presenterte meg for han, og han ble kjempe glad for å møte en norsk person.. Familien hans stillte meg mange spørsmål om Norge.. Når Andy gikk på scenen startet han med å fortelle Ole og lars vitser(har aldri hørt om Ole og Lars vitser, men jeg bare nikket og lo med... hahaah) han forsatte med å takke for det alle hadde sakt, men han sa han et spesielt takk til meg for at jeg kom... haha, jeg måtte reise meg opp foran hele forsamlingen for å vise hvem han snakket om. Når vi skulle gå hjem var det utrolig mange folk som kom bort til meg å spurte meg om alt mullig.. Var en kjempe morsom kveld og veldig merkelig, føltes nesten ut som jeg var i Norge!

bord dekorasjon 

bordet 

Rødt, hvit og blått

Måtte bare posere med flaggene 

Maten, utrooolig godt 


Hatt en suuuuper dag,, men nå må jeg legge meg. skal opp klokka 6 imorgen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar