onsdag 19. oktober 2011

Skolen

Har det veldig gøy på skolen..
hver dag etter skolen er det fotball trening, og siden det ikke er fotballsesong enda så har vi myye kondisjon..
det er utrolig tungt her nede i varmen, ligger på rundt 35 grader i skyggen.. føler meg heller ikke så bra fortiden, det er utrolig dårlig luft her jeg bor.. Jeg bor i midten av LA og SF så det er mye farligge gasser fra begge veier.. Har vert syk i nesten 1 uke nå.

På lørdag skal jeg på Harvest Dance.. en av dansene på skolen.. !! Har også fått meg date, wohoo!! haha. Vi skal møtes en gruppe før dansen å spise middag og ta bilder osv.. gleder meg veldig..
Det var også en gutt som hadde laget et hjerte til meg på skolen i dag å på det sto det: Will u be my date for harvest dance? hahaha


Vertsbroren min har planer om å lære seg å "shuffle" til halloween, så når jeg kom hjem fra skolen/trening i dag dansa og øvde vi til LMFAO-party rock anthem i over 1 time.. haha.

her er noen bilder fra skolen i dag btw:
Etter trening 

Løp 2 "miles" idag, pluss trapper og styrke... i varmen.
Men jeg har vel godt av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar