tirsdag 11. oktober 2011

Sleepover in Exeter

Forige helg såv jeg over hos Nan, som er en utvekslingsstudent fra Thailand. 
Hun bor i en by som heter Exeter, det er et lite stykke unna min by. 
Jeg ble med henne å vertsforeldrene hennes til en Rodeo.. var utrolig morsomt å se på.. Føltes ut som om jeg var med i en cowboy film, haha..
Alle som var der var kledd i cowboy klær og ridde rundt på hester.
Nan og meg 

Woodlake Rodeo


Verts søsteren til Nan fikk utdelt premie..

Dagen etter gikk vi på shopping for halloween. Det er helt syyykt hvor mange butikker de har med BARE halloween kostymer. 
Kostymer 

Justin Bieber parykk.
Vurderte dette.. meeen vm sa dette så litt fjordårets ut så vi bestemte oss for å heller gjøre noe annet.. hhaaha.. 

Ble også annen shopping.. 

nyee skooo




Ja mamma.. jeg vet jeg har akkuratt like sko hjemme, ikke gidd å komenter det neste gang jeg snakker med deg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar