tirsdag 25. oktober 2011

Golf turnering

Rotary klubben min (Visalia breakfast rotary) arrangerer en golf turnering hvert eneste år.
Så dette året "jobbet" Anna(Finland), Nan(Thailand) og jeg på golf turneringen. Vertsklubben min har altså tatt imot 3 utvekslingsstudenter som er: anna, nan og meg..
Vi jobbet med å selge "root beer", det er en amerikansk "brus.. Vi selgte ifra en bil, en root beer bil :)
Vi laget root beer floats, som altså er root beer med iskrem.

Nan, meg og Anna før turneringen startet

Anna, Nan, meg og Mark(Vf)

Lager Root Beer float

Karolina(vm) 

Bilen ! 

Root Beer <3 <3 



Visalia breakfast Rotary

Meg og Anna 


Tips :)!!



Nan, Mark, meg og Anna


Anna, meg og Nan

Nan sovnet mens vi jobba.. haha

Etter golf turneringen var det middag og auksjon.. Dette kallte 
de for "Crab feed"

Anna, Nan og meg auksjonerte bort oss selv for en kveld, til å lage en 3-retters 
middag for 10 personer. 
forrett fra Thailand 
Hovedrett fra Finland og 
Dessert fra Norge :) 

Middagen ble solgt for $ 350, som er ca 1950 kr :D 


Mark(vf) kjøppte et armbond til Karolina(vm) for ca. $ 3000, 
det er ca 16 500 kr..!!!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar