onsdag 19. oktober 2011

Six flags

Denne helgen møttes alle Rotary utvekslingsstudentene i distrikte igjen, vi møtes en gang i måneden.Fredag møttes vi alle sammen i bowling hallen i Visalia, som er byen jeg bor. Senere på kvelden ble vi hentet av "helg vertsfamilier" det er familier som vurderer og være vertsforeldre derfor prøver de å ha utvekslingsstudenter i huset for en helg. Jeg kjente de som jeg bodde hos, og huse deres er heeeelt fantastisk fint !!!!!

Alle

:D

Marine, Zac(gauthier) og Mara

Peter, meg og Anna 

Meg og Anna

Godteri i dusjen haha!!


Dagen etter reiste vi inn mot LA og gikk til Six Flags. Kom klokken 12 om morgenen og reiste hjem klokken 6. Jeg fikk bare tatt 2 karuseller fordi det var 2-3 timer kø på alle... 
Men det var verdt det.. !! 

På vei bort

favoritt.. 
Vitamin vann, m&m og reeses :D



Six Flags

Jeg og Peter 

Peter og meg 

Viper 

Mara og Marine 

Meg og Linda rett før vi skulle hjem

Mara, meg og Marine 

Føler oss utrolig kule i de nye hettegenserene våre !

Superman

yeah

Mara, Marine og meg,
Klarte ikke stå lenger.. 


På vei hjem gikk vi innom Panda Express.. Amerikanske vrien på Kina mat. 
Fried rice, Brokkoli, Orange chicken og Ping Lemonade <3 

Panda Express 

Elsker denne resturangen !! 




Neste morgen fikk vi frokost på en mexikansk resturang.. 
OMG, se på tallerken.. UTROLIG mye mat !



Nan og Anna 


God natt, klokken er 23:57.. skole og hard trening i morgen!
Ha en fin uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar