lørdag 29. oktober 2011

The Grove Haunted Attractions

I går var jeg i en "Halloween park"..
De hadde en spøkelsesskog, spøkelseshus og zombie paintball.
Det er noe av det skumleste jeg har opplevd!!
Folkene som "jobbet" der hadde kledd seg ut for å skremme folk. Vi gikk først rundt i skogen..
Det var heeelt mørkt, og folk hoppet foran oss og løp etter oss med kniver(ikke ekte) og motorsager(ikke ekte) hah.. Det var helt gruusomt !!
Jeg fant ut at hvis det hadde vært en skikkelig situasjon hadde jeg faktisk ikke brydde meg om noen andre enn meg selv.. Jeg bare dyttet alle andre unne og jorde alt for å komme meg ut, adrenalin kick.. haha !
Etter dette gikk vi inn i spøkelseshuset.. GRUSOMT!! Fikk helt klaustrofobi, folk som løp etter oss i et LITE hus. Off, aldri igjen.. baaha.. men d var gøy!

Nan showing her dancing skills.. hha


På veien hjem, kjørte gjennom Jack in the Box for å kjøpe oss 
noe å spise.. 
Fantastisk kveld..

Føler meg ikke så bra idag, skal bare være inne.. Venter på at Nan skal komme over til meg, 
hun skal sove over hos meg i natt 
siden vi skal fly til San Francisco i morgen tidlig.. 

Vi skal på fotballkamp, San Francisco 49ers!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar