torsdag 20. oktober 2011

Skole og rydding

Har endelig fått meg et skap på skolen, sånt at jeg slipper å dra med meg fotballklær og bøker på skolen hver dag.. !!!

Skapet mitt, haha

Multiple choice prøver er utrolig lett!


Måtte ha en ryddedag på rommet mitt..
Noen bilder:





Vimpel fra Rotary klubben min her..
Visalia Breakfast Rotary Club.
Vi har møter hver torsdags morgen klokken 7, altså før skolen, blir servert en helt fantastisk frokost :D 

Karmøy Vest Rotary klubb. 
Hvis noen fra Karmøy Vest leser bloggen min: Jeg har byttet vimpel med klubben her nede, og jeg tror jeg skal holde presentasjonen min i løpet av november/desember



Denne t-skjorta fikk jeg av ordføreren før jeg reiste. 

Gave fra ordføreren, som jeg altså skal gi til klubben min her nede. 

Gave jeg hadde med til familien min. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar